søndag den 22. april 2012

FØRSTE INDLÆG

Det er lidt mærkeligt, det her med at skrive sit første indlæg; hvad skal jeg dog skrive om? gider folk læse det jeg skriver? Skriver jeg nu godt nok? men alt det har jeg valgt at ignorere, ellers for jeg aldrig skrevet noget.. 
Billedet er taget af min virkelig skønne veninde Lisa.

Men jeg håber i gider læse min blog, jeg vil skrive en MASSE om mode, da jeg gå rigtig meget op i det. Jeg vil også komme end på mit liv, '' op og nedture, kærligheds livet og de skønne ture med veninderne''.
  Håber at høre fra jeg der ude! 

3 kommentarer:

  1. Hvor er du dog bare smuk! og jeg glæder mig meget til at se mere til dig og dit liv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Det er altid rart når folk gider høre på ens historie! :-)

      Slet
  2. Held og lykke med din nye blog!

    /Chau
    www.thetiger.dk

    SvarSlet