onsdag den 25. april 2012

MY ROOM

Jeg er blevet spurt om jeg ikke ville lave et indlæg med mit værelse, og komme med nogle tips. og her er det så! :-) 
Mine fire dejlige ure. 

 Mit bord, hvor jeg sidder og laver negle  :-)


 Min dejlige sneg med en masse puder! 

 Mit skab, det roder lidt og mangler en låge.. men fuck det det funger! også Fjernsynet :-) 

Tøj OH YEAH!  

For enden af mit bord har jeg en slags reol, som er mega praktisk til alle mine ting... 

Og mit fine lampe fra IKEA. 

Som i kan se er mit værelse meget lyst, og det har jeg det bedste med. vil gerne have et hyggeligt værelse men det er rigtig svært når det er hvidt det hele.. Men jeg har prøvet at få lidt farve ind, med det store røde billed over min seng.. og nogle sjove små nips ting ind i mellem. 

- Ha' en god regnvejrs dag allesammen, nu vil jeg hjem og ligge mig under dynen.. :-)


6 kommentarer:

  1. Det er et rigtig flot værelse du har! det er virkelig in rettet flot! og er helt vildt med den lampe og billedet!

    du må også ha' en god dag!

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din kommentar på min blog, er altid glad for nye læsere! :)
    Og mht til bloglovin logoet så har jeg fundet det inde under "widgets" på bloglovin. Så har jeg bare sat det ind ligesom du har sat det andet bloglovin-ikon ind :)
    Jeg følger også dig nu!

    Anna // SWEET PETROLEUM

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  3. Lækkert og lyst.

    Michelle
    Aesthetics.dk

    SvarSlet