torsdag den 26. april 2012

SUMMER


Ihh, hvor jeg dog savner sommeren, bare ligge på stranden og kigge på nogle hotte fyre i varmen!
I år skal jeg bare være i Danmark, oppe i min farmor og farfars sommerhus.. men det gør heller ikke noget. Om sommeren er der nemlig godt gang i Rørvig.
Jeg skal op i sommer huset med Lisa i nogle dage, hvor vi bare skal hygge os med god mad og lidt at drikke også ned på haven om aften, hvor der som regel er have feeest! - Det er have fest lyder bare som om det er en masse tykke gamle mænd som bor på haven som bare sidder og drikker øl, men det er ikke tilfældet i Rørvig havn! Der er nemlig en masse lækre drenge som bor i store både, OH YEAH!
Men det er nok det jeg skal bruge mest af min ferie på, at hygge med veninderne, og måske finde en super hot sommer flirt' OGSÅ er der også lige arbejdet der kalder -.-

Hvad skal i lave til sommer? - Ha' en alt for god dag alle sammen!! I betyder meget jer fantastisk læsere, og hvis i vil blive fast læser på min blog skal i bare klikke ude i side af min blog enten på billedet, eller så nede på google mærket! - det ville betyde meget med nye læsere!! 




1 kommentar:

  1. Ih hvor skal i hygge jer i Rørvig, jeg skal til spainen, og det glæder jeg mig for vildt til! også kunne der jo være rart hvis det var en masse spanske fyre som man lige kunne snakke lidt med :D

    Er fast læser og kan kun anbefale det til andre!! hun er sku for sej hende her amalie, Man kan virkleig se sig selv i hende og det gør den her blog fuldnet!

    SvarSlet