søndag den 6. maj 2012

KONFIRMATION

Har ikke opdateret bloggen i nogle dage nu, men det er fordi jeg har haft så meget om ørene, at jeg bare ikke har haft tid.. skulle lige have en laaaang arbejdsdag i torsdag i min kære Dali brugs..
men her fredag, lørdag og søndag har jeg været til konfirmation.. ''puha!''.. 
men her idag var det så min lillebrors, jeg har virklig haft en kanon dag idag og tror også christian har haft det :-)
men den var godt nok også underlig!! da vi kommer op til stedet vi skal være, kommer der en hen til mig og sige HEJ AMALIE! kan du ikke huske mig Marianne fra børnehaven.. jeg var din pædagog.... Hmm tænker man så lige.. og sagde bare jojo det kan jeg da! 
mens vi sider og spiser forret kommer der en tjener over til mig og siger om jeg skal have mere rødvin '' for det første har vi slet ikke fået noget endnu, og for det andet så for man ikke rødvin under forretten''
aften bliver mere og mere skør.. og ligepludselig begynder Marianne og holde en tale om hvordan christian var som barn, og råber meget højt..
tjeneren begynder at falde og give de helt små børn rødvin '' pisse smart, når de begynder at drikke det'', han synger fødselsdag sang for min bror, og giver en gæst to forretter.. det hele er bare meget underligt, og jeg tænker bare ''hvad fanden er det her fornet sted! en fuld tjener og en tosset pædagog FEDT! '' lige pludselig kravler tjeneren ned under mit bor, og gør rent med en toilet børste '' OMG!''. men så tager de min bror og og kysser ham på kinder og siger de er skuespillere!! ''fedt tænker jeg bare, tænk at jeg ikke kunne gennemsku dem.. typisk tror du lige jeg følte mig dumt, sprang lige med begge ben ned i den dumme joke.. men sjovt det var det virkelig!!'' 
Lige et billed af dagens outfit, og min barndoms venide Natascha. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar