mandag den 30. april 2012

HYGGE''SYGE''DAG MED LISA!

som i nok ved tilbringer jeg meget tid sammen med Lisa. med Lisa kan man virkelig være sig selv og er rigtig glad for hende som veninde! <3
- men idag valgt min dejlige veninde at blive rigtig syg :/ selvom det er været 20 grader idag '' OH YEAH '' så gik lisa bare rundt med vinterjakke og var pakket helt ind. efter skole tog Lisa med med ned til min frisør Klip in... jeg skulle lige have smukt hår så jeg  var klar til mi brors konfirmation på søndag!
men efter 3 timer hos frisøren tog vi så hjem til mig, og har bare passet på Lisa hele dagen, her til aften har vi lige været i spa, og nu ligger Lisa i sengen med en kop kamilie te og bliver rask '' håber jeg virkelig''!!

Min syge Lisa :'/

1 kommentar:

  1. Du er så sød. Elsker dig Malle! Kys Lisa. <3

    SvarSlet