lørdag den 28. april 2012

ROSKILDE!

Idag tog Amalie og mig en tur til Ro Torv. for det første var det vildt rart at være sammen med Amalie igen, og for at andet er det jo altid rart at bruge en masse penge på tøj!! OH YEAH!
her er lidt billeder fra Roskilde :-) 

Amalie på Vivaldi. 
Smukke Malle


Endelig mine nye All Star!
Hygge på stationen. 


Alt mit nye tøj, som venter på at komme hjem i mit skab!

Lige inden toget kommer
Sidste billed, malle i toget!




















Jeg har i værtfald haft en skøøn dag, hvad med jer har i haft en skøn da Bebs? :-) 
eller må i jo have en skøn aften alle sammen i er så dejlige! 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor hyggelidt! billederne er bare sæt lidt sjovt op til sidst men ellers godt opslag!

    - arg, jeg har bare haft en rigtig kedelig lørdag, men blev da lige glad for at høre min dejlige blogger har haft en god dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ved ikke lige hvad der skete, det så ellers meget pænt ud at jeg lavede det! :-)

      det er jeg da ked af at høre, men bare du kan finde en ting idag som har været god, så har den da ikke været helt skidt!
      er rigtig glad for de gider læse min blog du er fantastsik

      Slet